Waar vind ik de huurprijzen?

Deze staan vermeld bij de artikelen op de website.


Zijn de prijzen voor 1 dag?

Alle huurprijzen gelden voor 1 dag. De goederen kunnen in overleg met de verhuurder 1 dag van tevoren worden afgehaald en 1 dag na gebruik worden geretourneerd met inachtneming van de betreffende openingstijden. Prijzen voor langere termijn op aanvraag beschikbaar. Als u de artikelen zaterdag gebruikt kunt u op vrijdag de bestelling ophalen en maandag weer retour brengen (op zondag zijn wij gesloten), ook in dit geval wordt er maar 1 dag huur berekend. Op de feestdagen ( kerst, pasen, pinkster, koningsdag en hemelvaart) zijn wij ook gesloten en wordt er dus maar 1 dag huur berekend als u de bestelling de dag voor de feestdag(en) ophaalt en de eerst volgende openingsdag weer retour brengt.


Wat zijn de overige leveringsvoorwaarden?

Die kunt u onderaan vinden op onze website www.goldverhuur.nl


Bouwen jullie ook op?

Tenten worden standaard door ons op en afgebouwd de kosten zitten al in de verhuur prijs berekend. De op- en afbouwkosten van diverse artikelen zijn op aanvraag beschikbaar.


Worden de artikelen geteld en gecontroleerd bij retour?

Bij retour van de goederen in ons magazijn, worden de goederen gecontroleerd en (indien mogelijk) in uw aanwezigheid geteld. Deze telling is altijd bindend. Als de bestelling door ons wordt bezorgt en weer retour wordt gehaald dan zal de chauffeur in de meeste gevallen de goederen op de locatie tellen en controleren, echter de telling en controle in ons magazijn zal altijd bindend zijn.


Tot wanneer kan ik de bestelling annuleren?

Het liefst helemaal niet. Anders houden wij 1 of meerdere artikelen voor u beschikbaar en zouden wij deze niet meer aan andere klanten kunnen verhuren. Bij annulering van reeds bestelde goederen brengen wij annuleringskosten in rekening (zie onze algemene voorwaarden onderaan de website), afhankelijk van de periode dat de goederen gereserveerd zijn geweest en het aantal dagen tot aan de leverdatum. Annulering is niet meer mogelijk als er werkzaamheden (zowel administratief als logistiek) zijn verricht.


Hebben jullie een noodnummer voor storingen buiten de openingstijden?

Voor eventuele storingen kunt u de gebruiksaanwijzing van diverse huurartikelen terug vinden op onze website bij het betreffende artikel. Voor een uitermate dringend noodgeval of storing buiten onze openingstijden kunt u ook ons telefoonnummer 030 2273105 bellen en krijgt u een automatische telefoonbeantwoorder waarin u ook het storingsnummer te horen krijgt. Het storingsnummer is alleen voor noodgevallen.


Zijn de artikelen verzekerd?

Standaard zijn de artikelen niet verzekerd. De gehuurde objecten kunnen in opdracht van de huurder tegen een aanvraag beschikbare premie voor de periode van de oplevering tot en met het tijdstip van retour verzekerd worden tegen materiële schade veroorzaakt door o.a. brand, storm, diefstal, vandalisme, verkeersrisico, ondeskundigheid, menselijk handelen, nalatigheid, eigen gebrek en van buiten komend onheil. In geval van gedekte schade geldt een eigen risico per gebeurtenis of serie gebeurtenissen voor rekening van de huurder van €250,- en in geval van diefstal, vermissing of verduistering 10% van het schade bedrag met een minimum van €750,-.


Wat gebeurd er met vermissingen/ diefstal?

U bent als huurder zelf aansprakelijk en zal dus bij vermissing/ diefstal de breukprijs dienen te betalen.


Wat zijn de breukprijzen?

De breukprijzen zijn telefonisch of per mail op aanvraag beschikbaar.


Worden de artikelen schoon geleverd?

Alle artikelen worden door ons schoon geleverd in betreffende verpakking (dozen, kratten, hoezen, rolcontainers etc.) en dienen bij terugkomst wederom in de betreffende verpakking schoon en droog verpakt te zijn. Als goederen niet schoon en droog geretourneerd zijn, dan worden schoonmaakkosten in rekening gebracht. Het glaswerk, bestek en servies is over het algemeen ingeseald, om zo te voorkomen dat zij na het reinigen stoffig en vies worden. Glaswerk en kopjes etc. dienen op z'n kop in de betreffende kratten retour geleverd te worden. Het glaswerk, servies en bestek mag spoelschoon (d.w.z. zonder etens- en drankresten) retour gegeven worden en dient gesorteerd retour gegeven te worden. Tegen een op aanvraag beschikbaar tarief kan het glaswerk, bestek en servies vuil retour worden gegeven. Wij rekenen 0,10 cent per item (glaswerk, servies, bestek etc.) Voor grotere artikelen gelden andere prijzen. U kunt dit bij de offerteaanvraag aangeven zodat wij de schoonmaakkosten meenemen in de offerte.


Hoe gaat de betaling?

Bij levering door ons: U dient het bedrag minimaal 7 dagen voor levering per bank naar ons over te maken tenzij anders is afgesproken. Voor regelmatig terugkerende klanten is een betaling achteraf mogelijk. 

Afhalen bij ons: U dient het bedrag bij afhalen/ retour brengen te voldoen per pin of contant. Voor regelmatig terugkerende klanten is een betaling achteraf mogelijk.


Moet er ook borg betaald worden?

De verhuurder heeft het recht om een borgsom te vragen. De hoogte van de borg is afhankelijk van het factuurbedrag. Eventuele schoonmaakkosten, breuken en vermissingen worden met de borg verrekend.


Wanneer moet ik bestellen?

Wij raden u aan te bestellen zodra u weet wat u nodig heeft. Voornamelijk in het hoogseizoen (april t/m september) dient u tijdig te bestellen, dit omdat wij niet kunnen garanderen dat wij alles nog op voorraad hebben.


Hoe kan ik bestellen?

Het makkelijkste kunt u een offerte aanvragen via onze website, zeker indien u een nieuwe klant bent. U ontvangt dan een vrijblijvende offerte van ons via de mail en dan kunt u daar altijd nog veranderingen in aanbrengen. Pas wanneer u akkoord heeft gegeven op de offerte, wordt deze in ons systeem omgezet in een opdracht en wordt deze uitgevoerd op basis van de gegevens, zoals vermeldt op de offerte/ opdrachtbevestiging. Uiteraard kunt u ook telefonisch bestellen, maar dan moet u als klant bekent zijn in ons systeem.


Moet ik een legitimatie mee?

De verhuurder heeft het recht om naar legitimatie te vragen. Legitimeren dient te geschieden met een geldig legitimatiebewijs voor het huren van onze artikelen.


Waar vind ik de transportkosten?

Voor bezorgen en/ of retour halen worden transportkosten berekend. Deze zijn op basis van kilometers en voor sommige plaatsen in de regio liggen deze vast. De kosten kunt u telefonisch of per mail aanvragen. Bij de offerteaanvraag kunt u ook aangeven of de goederen bezorgd en retour gehaald moeten worden, deze kosten worden dan meegenomen in de offerte.



prev next